تفاوت میان راهبند های هیدرولیک و الکترومکانیک در ماهیت کارکرد و نحوه قدرت گرفتن سیستم برای تکانه یا حرکت دادن بازوست .

در سیستم های الکترومکانیک از یک الکترو موتور با یک خروجی ثابت استفاده میشود که این خروجی توسط یک گیربکس مناسب به تعداد دور در دقیقه ی دلخواه کاهش داده شده و در عوض قدرت این گشتاور افزایش میابد.

در این سیستم به دلیل استفاده از دو قطعه مکانیکی خود حاوی قطعات فی بسیاری هستند در بهترین شرایط استهلاک سیستم بالای 30 درصد میباشد.

در مکان هایی که سیستم راهبند باید به دفعات بسیار بالا (بالای هزار مرتبه در طول شبانه روز) مسیری را باز یا بسته نگه دارداستفاده از راهبند های الکترو مکانیک منطقی نیست.

در این مواقع از سیستم های هیدرولیک استفاده میشود.

در این سیستم هاه دیگر خبری از گیربکس و قطعات مکانیکی با تعداد زیادنیست .این سیستم ها به واسطه فشار روغن کار کرده و این فشار روغن پیستونی را در یک سیلندر جا به جا میکندکه به آن جک هیدرولیک میگویند.

به دلیل کارکرد راحت و بدون فشار الکترو موتور در بحث روان بودن حرکت پیستون در سیلندری مملو از روغن استهلاک این سیستم نزدیک 5 درصد بوده و میتواند دفعات بسیار بالایی جهت کارکرد سیستم راهبند ،کار کند.اصطلاحا به این نوع راهبند ها ،تردد نا محدود اطلاق میشود.

این سیستم ها علاوه بر تحمل کارکرد بسیار بالا توان جا به جا کردن بازو های راهبند تا طول 8 متر را نیز دارند.

 شرکت هوشمند سازان سپاهان ارائه دهنده انواع راهبند های الکترو مکانیک و هیدرولیک با 4 سال ضمانت تعویض و 15 سال خدمات پس از فروش.

مدیریت فروش :09130520455


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها